Como en anos anteriores, a I Cátedra Internacional José Saramago organiza a V Conferência Internacional José Saramago da Universidade de Vigo – “Escrevo para compreender”.

Terá lugar nos próximos dias 18 (tarde), 19 e 21 de dezembro de 2020 e nesta ocasión realizarse sobre todo en liña, mais tamém en vivo. Para quen queira asistir presencialmente, a sede desta V Conferência será o Museu Nacional da Imprensa (Porto, Portugal), entidade coorganizadora do encontro.
O programa completo e todas as informacións sobre como asistir están dispoñíbeis en: https://catedrasaramago.webs.uvigo.gal/pt/blog/v-conferencia-internacional-jose-saramago-da-universidade-de-vigo-escrevo-para-compreender–296/

Nesta nova edición mantense o espíritu transdisciplinar, aberto e cosmopolita das anteriores xornadas. Contaremos coa participación de investigadores/as de diferentes países e continentes (Portugal, España, Polonia, EUA, Reino Unido, Arxentina e Brasil) que contribuirán con 35 intervencións sobre a obra e o pensamento de José Saramago.

Desexamos que estas informacións sexan do voso interese e esperamos contar coa vosa presenza, virtualmente ou en vivo!